آقا اجازه !
ما درست گفتیم .
اولش که خوندم گفتم چقدر آشناست .
ممنون آقای بی بی
یاد دوران کودکی افتادیم .
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
آقا اجازه !
ما درست گفتیم .
اولش که خوندم گفتم چقدر آشناست .
ممنون آقای بی بی
یاد دوران کودکی افتادیم .
baran.68 (چهارشنبه 22 اردیبهشت 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)