سلام !
بعد از جواب سريع و سريح مدير فكر نمي كنم حرفي باقي مونده باشه ولي من مي خواهم يه چيزي رو به خود اين آقا بگم :شمائي كه ادعا ميكنيد توي يه عشقي !(كلمه اسوني نيست )شكست خورديد و اونقدر درونگرائيد كه كسي نمي تونه سر از احساسي كه تو قلبتون داريد در بياره و اگرم برفرض در بياره تا شما نخوايد هيچ چيزي رو نمي تونه اثبات كنه و اين حس در حد يه نگاه و احساس قلبي باقي ميمونه و از طرفي تو ترمهاي اوليد و خودتون ميگيد رفتاراي ناپخته اين خانم هم منجر به ارتباط دوستي نيست از باطن ساده و ... سرچشمه ميگيره چرا و چطوري توقع داريد اون خودشو با يه احساس پر از ترس و ناهماهنگي وقف بده و اوني بشه كه شما ميخواهيد!اين خانم نه هر كس ديگه اي !
برادر من :اول خودتون با خودتون كنار بيايد و بگذاريد معياراي درستي يه رابطه و اونقدر شهامت و اعتماد به نفس در خودتون شكل بگيره كه اگر از چيزي در وجود خودتون مطمئن بشيد و يه روزي خدا بخواد ويه طرف خوبي گيرتون اومد لااقل بتونيد احساستونو باهاش در ميون بگذاريد.غرور و خودپرستي بيش از حد شما حتي مانع از اين ميشه كه با همه امتيازات منفي كه به اون خانم ميديد جواب احتمالي منفي اون شمارو آشفته نكنه! از حالا براي شما !شما! احساس ترس و شكست ايجاد ميكنه .اگر كسي به شخصيت و حقوق خودش مطمئن باشه اينهمه ترس جائي نداره!
اميدوارم تو مراحل بعدي زندگيتون موفق باشيد![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)