با سلام من از وقتی وارد انچمن همدردی شدم خیلی خوشحالم احساس خوشبختی می کنم مدیر خوب نقش بسیار مفید داشته است بسیار ممنونم موفق وشاد باشید
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
با سلام من از وقتی وارد انچمن همدردی شدم خیلی خوشحالم احساس خوشبختی می کنم مدیر خوب نقش بسیار مفید داشته است بسیار ممنونم موفق وشاد باشید
محمدابراهیمی (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 189 در 69 پست
خوشبختي فقط يه هنر نيست
بلكه يه رويايي كه همه مي خوان زود بهش برسند اما ياد نگرفتند كه چگونه به اين رويا برسند.
در تنهايي هم مي شه خوشبختي رو حس كرد.![]()
كنارتو در باران قدم می زنم
"چتــــر" برای چه؟!
خیـــــال كه خیس نمی شود
roya (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 61 در 26 پست
سلام دوستان خوبم
من هم از اینکه این همه ادم خوشبخت کنار خودم می بینم خوشحالم ارزو دارم که این احساس در همه همیشگی باشه
هیچ چیز ارزشمندی بی عشق و امید و تلاش به دست نمی اید
لحظه ای که حس نمی کنیم خوشبختی را ...شاید از لطف خدای خودمان ناامید گشته ایم
و ناامیدی روزنه ی رسیدن به روزهای طلایی را مسدود می کند![]()
این که امید رسیدن داریم این که عشق به خدا و عزیزانمان داریم اینکه حاضر نیستیم در مقابل سختی ها سر فرود اوریم و تسلیم نمی شویم رمز خوشبختی است
من در خلوت خود با خدا همرازم.......................در دل نومیدی با امید دمسازم
عشق و امید تنها روزنه ی وصل با نیکی هاست![]()
هر گامی که به سوی هدفم بردارم اتصال دل من به مرز خوشبختی هاست
موفق و خوشبخت باشید![]()
red rose (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 498 در 242 پست
به راستی این چه حسی است که همه در پی آنند.
خوشبخت باشید
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 3 در 3 پست
خوشبختی گوارای وجودتان
جوانه غم (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 3 در 3 پست
عالی بود
تشکرشده 4 در 3 پست
با سلام سال نو مبارک امیدوارم همه در این سال احساس خوشبختی بکنند
ofog (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 197 در 81 پست
[size=large]من خوشبختم .به خاطر اينكه هستم.
من خوشبختم به خاطر اينكه بايد باشم.
من خوشبختم به خاطر اينكه افريده شدم براي خوشبخت بودن.
من خوشبختم چون عاشق ميشوم:43
من خوشبختم چون مي توانم گريه كنم .
من خوشبختم چون ميخندم.
من خوشبختم چون كينه به دل نميگيرم .
من خوشبختم چون ميبينم و انتخاب ميكنم .
من خوشبختم چون تصميم ميگيرم.
من خوشبختم چون متعهدم .
من خوشبختم چون خيانت را بلد نيستم.
من خوشبختم چون انقدر بد نيستم كه بتوانم بدي كنم .
من خوشبختم چون توان تحمل همه چيز را دارم .
من خوشبختم چون به اينجا امدم .
من خوشبختم چون دوستان زيادي پيدا كردم .
دوستتان دارم[/size]
a_b (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 115 در 67 پست
این خوشیختی عجب احساس گوارا وشیرینیه
منم خوشبختم چون احساس رضایت میکنم احساس آرامش.
خوشبختم که زیبایی هایی را می بینم وحس می کنم
واین خوشبختیم زمانی به اوج می رسه که محبت ودوست داشتن رو نثار دیگران می کنم وواقعا احساس شادی ،شعف ،وجد،انرژی واقعی می کنم احساس زنده بودن
احساس می کنم از کائنات انرژی می گیرم
این احساس رو زمانی که به طبیعت میرم چندین برابر میشه طبیعت انرژی اشتیاق ،عشق هستی بهم میده خلاصه آدم رو مست می کنه (من مسته ی عشقم هوشیار نخواهم شد وز خواب خوش مستی بیدار نخواهم شد )
عجب احساس قشنگی![]()
tina (شنبه 10 فروردین 87)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام a_b
به کلبه همدردی خوش آمدی
سال نو مبارک
چقدر مایه خوشحالی هست که عضوی به تالار همدردی می آید و اولین پست قشنگ و پرمحتوای خودش را در انجمن افراد خوشبخت قرار می دهد.
امیدوارم که ما همه بتوانیم در سایه خوشبختی شما، از همدردی ها، همراهی ها و همدلی های شما بهره مند گردیم.
مدیرهمدردی (سه شنبه 27 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)