سلام زهرا جان
شايد حالا متوجه شدي كه بايد خيلي زودتر از اين ها مي دانستي كه اين آقا تو رو براي آينده انتخاب نكرده بود چرا كه براي انتخاب كردن ، تو رو آزاد گذاشته بود .اين آدم با شما صراحت نداشت .ولي نگران نباش رفتاري كه با شما داشت بيانگر اين نيست كه از سرتان زياد بود و حالا شما حداقل به انتقام روزهايي كه محتاج به توجه بوديد و او پي برده بود و به هر دليل به جاي اقدام اساسي بهانه چويي مي كرد .اينبار نوبت شما كه نه (با توجه به وضعيت اين آقا) مي توانم بگويم حق شماست كه اين ارتباط خطرناك را خودت قطع كني .چرا به خودت اجازه مي دهي 2باره ضربه عاطفي بخوري.ارتباط با اين آقا از اين به بعد پيامدهاي غيرقابل پيشبيني ديگري دارد كه به نفع تو نيست
پس پيامها و تلفنهايش را بي پاسخ بگذار و همچنين سعي كن او و خاطراتش رو فراموش كني و و براي آينده خودت برنامه ريزي بكن.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)