چه ايرادي داره كه در خونتون همديگر رو ملاقات كنيد اگر غرض آشنايي جهت ازدواجه اين مي تونه بهترين وسيله براي امتحان نيت و اعتماد به نفس اين پسر باشه من اگر جاي تو بودم اين كارو مي كردم كه اگر سودي نداشته باشه مطمئن باش ضرر نداره اين رو بهت قول ميدم بذارش به حساب يه تجربه
موفق باشي







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)