سلام
قبلا از سخنان نغز به جای اس ام اس استفاده میشد. به نظر من سخنان نغز بهتر و جالبتر بود.
بعضی از ان سخنان نغز منو به فکر فرو می برد و تحت تاثیر قرار میداد!
البته اس ام اس ها هم جالب و گاهی اوقات خنده دارن ولی دیگه قدیمی شدن.
امکانش هست برای تنوع از سخنان نغز استفاده بشه؟ یا از امضاها ی منتخب استفاده بشه که البته شبیه همون سخنان نغز هستش.
یا امکانش هست که از خبرهای خیلی کوتاه استفاده بشه؟ مثل: " ایا میدانید ها"








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)