[quote=123arash]
با سلام به دوستان..
http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg[/img][/align]
دوستان من ديشب خواب ديدم اين قضيه رو گفتم و اوضاع قرمز شده..
شما خودتون بگيد كه اگه من اين قضيه رو بگم چند درصد احتمال وضعيت وخيم هست..
اخه من كه حرف خلاف شرع نميگم/ولي باز احتياط جانب عقل هست.

آرش جان هرچند به نظر من شما داری خیلی عجله میکنی اما اگه واسه خواستگاری کردن خیلی مصممی باید بدونی هرکاری یه رسم و رسومی داره...و پیشنهاد میکنم پدر ومادرت رو درجریان بذاری و ازاونا بخوای تا به قول معروف پاپیش بذارن...خواستگاری از طریق دختر خاله جنبه غیررسمی پیدا میکنه وممکنه اون خانم دختر برداشت دیگه ای بکنه...و نهایتا صورت خوشایندی برات نخواهد داشت