به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 اردیبهشت 89 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1389-1-28
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,321
    سطح
    29
    Points: 2,321, Level: 29
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عذاب وجدان از روابط قبلی همراه با بدبینی نسبت به همسرم

    سلام از هر دو پاسخی که دادید و وقت گذاشتید بسیار ممنونم همین طور است که شما گفتید من در واقع خلاء هایی که توی زندگی با همسرم داشتم و به این شکل پر کردم همسرم مرد خوبیه اما از این جهت که به موقع می ره تقریبا به موقع میاد دنبال نون حلاله به شدت بچمون و دوست داره و داره به عنوان یه مرد نهایت زحمتش و می کشه اما در ارتباط با من سرده البته خودش می گه همین که دوستت دارم و کار می کنم بسه اما این در حالیه که من روز خواستگاری وقتی ازم پرسید چه نیازیت از همه بیشتره گفتم نیاز عاطفیم چون من وقتی بچه 10 ساله بودم مادرم متاسفانه بر اثر بیماری سرطان مرحوم شد و 1 سال بعد پدرم ازدواج کرد البته به خاطر من و خواهر کوچکترم اما این ازدواج پیامد خوبی برای هیچ کدام ما نداشت یعنی نامادری با وجود زحمت فراوان در زمینه درس و اخلاق و ایمان ما اما کارهای یک نامادری بد از جمله بد بینی دست بزن و .... رو داشت و من همیشه فکر می کردم تمام ساعاتی و که در نوجوونی در تنهایی سپری کردم با داشتن یک شوهر خوب و با عاطفه پر خواهم کرد اما همسرم همینایی که گفتم و کافی می دونه من دلم می خواد شب یه کم با هم حرف بزنیم بعد بخوابیم اما اون دوست نداره من دوست دارم وقتی میاد شاد باشیم اما اون این طور نیست البته نه موقع خستگی که هیچ وقت شاد نیست من تفریح و مهمونی و گردش و دوست دارم اما او دوست داره فقط بیاد خونه و برنامه تکراری شام چایی میوه و اخبار و دنبال کنه حتی توی روزای تعطیل گفته های من نوشته های اینترنت و کتاب ها در زمینه نوع رفتار با همسر به صورت مستقیم و غیر مستقیم هیچ تاثیری روش نذاشته حتی رفتار های شاد و گاهی کودکانه من تغییری ایجاد نکرده و البته من عادت کردم اما یهو این خلا اون جوری خودشو نشون داد و من و به سمت مردای دیگر کشوند و به قول شما باعث شد فکر کنم همسر منم می تونه مثل مردای متاهلی که سر راه من قرار گرفتن این کار و بکنه البته جواب خودش به اس ام اس های من که با یه شماره غریبه سعی کردم امتحانش کنم که ای کاش هیچ وقت این کار ونمی کردم هم در ایجاد بد بینی من بی تاثیر نبود حرفاتون به دیده منت و ممنون از اینکه به من جواب می دید که چجوری از دست این افکار ازار دهنده خلاص شم و به خودم و همسرم کمک کنم بسیار تا بسیار ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید ---- تشکرکرده اند .

    ---- (پنجشنبه 09 اردیبهشت 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.