سلام دوست عزیز به نظرم زندگی با چنین مردی با این قهرهای طولانی یه کم سخته اما شما بچه دارید بهتره سر یک فرصت مناسب با هم صحبت کنید وقتی که هر دوتون حالش و دارید حتی بنویسید که باید هر کدوم چکاری در حق دیگری بکنید زندگی شوخی نیست هر دو باید به دل هم راه بیاید تا بچتون اسیب نبینه ازش بخواه که قهرش و کوتاه تر کنه در ازاش تو هم یه کاری که اونو ناراحت می کنه ترک کن بهش بگو تو هم حق انتخاب داری اما قبل از هر کاری اونو در جریان بذار گفتن اینکه کجا می ری و چیکار میکنی اصلا سخت نیست امیدوارم هر چه زودتر مشکلاتتون حل بشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)