با سلام
سوالاتتون رو مي تونيد در "موضوعات جديد" و در انجمنهايي كه فكر مي كنيد مشكلتون به اون مربوه بپرسيد. پيشنهاد من اينه كه همين مشكل رو در قالب يه موضوع جديد ارسال كنيد تا با مشكل نفر قبلي اشتباه گرفته نشه.
.
نگران نباشيد. مطمئنا اينجا دوستان بسياري هستند كه راهنمايي و همدردي مي كنند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)