سلام
در مطلبی که سمیه آورده است باید به این نکته توجه بیشتری کرد که بعضی مسائل مثل اعتیاد علاوه بر مسئله برخورد منطقی یا احساسی باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشیم. که من در پاسخ قبلی گفته بودم. همچنین اینجا مسئله گذشت نیست، مسئله تکرار پذیر بودن این مسئله است. و در مورد صداقت نیز یک نکته ظریف وجود دارد و آن اینکه در بعضی مسائل ما مجبور به صداقت می شویم به لحاظ اینکه ممکن است مسئله علنی تر از آن باشد که ما بتوانیم بپوشانیم، لذا خودمان مسئله را می گوئیم که بتوانیم آنرا تا اندازه ای هم توجیه کنیم و هم اینکه صداقت خود را به اثبات برسانیم.
اگرچه در مورد minaabi همانطور که قبلا گفتم باید با تعمق بیشتر و با مراجعه حضوری به یک روانشناس مسئله را بررسی کند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)