سلام
خوب اگه ایشون هم به شما علاقمند باشن نباید نگران باشید.همه ی آدم ها دارای نقص هستند آدم کامل وجود نداره.ممکنه برای یکی در ظاهر باشه و یکی دیگه مشکلی داشته باشه که ظاهری نیست اما قابل توجهه.نترس و جلو برو و از شکست هم هراسی نداشته باش.
تشکرشده 14 در 8 پست
سلام
خوب اگه ایشون هم به شما علاقمند باشن نباید نگران باشید.همه ی آدم ها دارای نقص هستند آدم کامل وجود نداره.ممکنه برای یکی در ظاهر باشه و یکی دیگه مشکلی داشته باشه که ظاهری نیست اما قابل توجهه.نترس و جلو برو و از شکست هم هراسی نداشته باش.
کسی مثل هیچکس (دوشنبه 24 خرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)