به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: چند نسل دیگه باید قربانی فرهنگ های اشتباه بشه ؟

    سلام

    تو موقعیت شما بودن اون هم با رویه ای که تو این همه سال داشتید و تصمیم گرفتن سخته .

    اما این نظر منه که نه سکوت ، نه مقابل به مثل بلکه فقط باید به هر طریقی که خودتون میدونید به طرف مقابل بفهمونید که از این حرف ناراحت شدید ، اگر سکوت کنید فکر می کنند که براتون اهمیتی نداشته .

    البته نوع برخورد با هر کسی متفاوته ، بله برای برخی افراد سکوت راه خوبیه چرا که شخصیتشون طوری هست که با سکوت شما شرمنده شده و متوجه اشتباهشون میشن . اما چیزی که شما از این خانواده گفتید سکوت فقط باعث وقیح تر شدن اونها می شه . اونها این همه سال با سکوت شما مواجه شدند و تغییری در رفتارشون حاصل نشده بلکه با سکوت شما مجوزی برای بی حرمتی های بیش تر صادر شده . و نتیجش بی حرمتی های بیش تر و در مقابل رنجش خاطر بیش تر برای شما بوده طوری که امروز از این وضعیت خسته شدید .....

    شما خودتون گفتید که رویه ای که من در پست قبل گفتم درسته پس چرا فکر می کنید عملی نیست چرا باید با رویه غلط پیش رفت . شما اگر حرف بزنید ناراحتی هاتون رو به خانواده همسرتون بگید حداقل سبک تر میشید که سکوت نکردید. بله این تغییر رویه سخته و ممکنه اوایل به پای وقاحت شما گذاشته بشه و بد برخورد کنند اما باید از این انفعال در اومد .

    شما فقط خودت می تونی به خودت کمک کنی نه هیچ کس دیگه . از همسرتون انتظاری نداشته باشید و اون رو وارد مسائل نکنید . شما این همه سال شکایتی نداشتید پس طبیعیه که الان همسرتون نتونه درک کنه که شما داشتید رنج می بردید .

    شما باید روش برخورد مناسب رو پیدا کنید و قوی و محکم باشید . اینطوری ادامه بدید فقط خودتون رو آزار میدید و اونها هم متوجه نخواهند شد . شما این همه سال سکوت کردید تغییری حاصل نشد ، حالا شجاعت این رو داشته باشید که راه دیگه ای رو در پیش بگیرید .
    اگر هم توان این کار رو در خودتون نمی بینید پس همچنان تحمل کنید و به نقش خواهرشوهر و مادرشوهر دامن بزنید .

  2. کاربر روبرو از پست مفید baran.68 تشکرکرده است .

    baran.68 (سه شنبه 25 اسفند 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.