[align=justify]فرشته جان، عزیزم،
از ابتدای این تاپیک و تاپیک قبلی، پست ها رو مرور کن، مطمئنا متوجه می شی خیلی از صحبت های شما جایگاهی در این تاپیک نداشته!
نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
چرا اینطور فکر می کنی عزیزم؟؟
هانی یه مشکلی که جامعه ما درگیرشه اینه که ملیت و مذهب رو مقابل همدیگه در نظر می گیریم!
خیلی وقتها، وقتی حرف از "ایران" می شه، متاسفانه مذهبی ها فکر می کنند حرفی خلاف اسلام زده شده!!
عزیزم، اینکه ما اسلام و ایران رو مقابل همدیگه حس کنیم، نتیجه ای جز دوگانگی نداره، به هرحال عده ای ملیت و عده ای مذهب رو انتخاب می کنند و قدرت هامون تفکیک می شن.
چیزی که برای جوان امروز ایران از آب حیاتی تره، "هویت" ه. چرا اینطور اسیر تهاجم فرهنگی شدیم؟ چون نمی دونیم زمانی که اروپایی ها قبیله هایی وحشی بودند، ما کی بودیم!
تضاد ملیت و مذهب، در نهایت به بی هویتیه و بی مذهبی ما منجر می شه!
بگذار به اعتقادات و باورهای همدیگه احترام بگذاریم، و در عین حال همه ایرانی باشیم و در احیای ارزش هامون هم پیمان باشیم.
[/align]







[/align]
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)