
نوشته اصلی توسط
گل مریم

نوشته اصلی توسط
تارا 87
من فکر می کنم روابط گذشته آدم ها زیاد ربطی به ازدواجشون نداره.
اون چه که هستیم و خواهیم شد مهمه.
اگر من جای شما باشم مساله رو این طور مطرح می کنم:
به نظر من آینده آدما مهم تر از گذشته شونه.انسان جایزالخطاست.اگر شما قبل از خواستگاری کردن از من رابطه ای داشتی من خیلی دلم نمی خواد چیزی ازش بدونم.فقط می خوام بدونم که حالا چه اخلاقیاتی رو توی زندگیت پذیرفتی.
البته هرکسی خط قرمز هایی هم داره.مثلا شما ممکنه صرف این که طرفت دوست دختری داشته که باهاش قدم می زده رو نتونی بپذیری.
یکی دیگه ممکنه رابطه فیزیکی توی کتش نره.
می تونی همه این ها رو بگی بدون این که تجسسی توی زندگی شخصی و گذشته خواستگار داشته باشی.
بعدش هم خیلی رک و راست ازش بخوای نظر خودشو در مورد گذشته همسر آینده اش بگه.
اگه دلش خواست حتما بدونه که بگو .اگرم دلش نخواست نگو.
عزیزم دنیا پر از ادماییه با عشق اولشون ازدواج نکردن.این نه شرم آوره و نه محکوم کننده.
من خودم عموما با خواستگاری که صحبت می کنم ازش می خوام در مورد روابط گذشته اش اگر دوست داره بگه.
این مساله برام بیشتر جالبه تا این که بخواد تاثیری تو تصمیمم داشته باشه.ادم تو دوره نوجوانی احساساتی با همه چی برخورد می کنه
خوب اگه اون ادم خوب بود خواستگار من با اون ازدواج می کرد.
اگر نکرده و اومده سراغ من لابد محاسنی رو توی من تشخیص داده.یا این که پی به اشتباه بودن انتخابش برده.
شاید هم بر عکس بوده،یعنی این اقا لیاقتش رو نداشته ،که به ازدواج منجر نشده
سعی کن اینطوری به رابطه قبلیت نگاه کنی و اونو چیزی تو مایه های خیانت به ازدواجت ندونی.
برای اینکه دیگران بهت اعتماد داشته باشن باید اول خودت بی چون و چرا به خودت اعتماد داشته باشی.
موفق باشی
به نظر من ،گذشته هر فردی ،تا حدی شخصیت وتلاش اون فرد رو برای پیشرفت نشون میده
پس خیلی مهمه گذشته فرد رو مورد بررسی قرار دهیم
پس طرف مقابل هم در مورد ما چنین حقی داره
سلام
بله خیلی مهمه که گذشته فرد رو بررسی کنیم.
من که منکر این نیستم.
ولی راهش این نیست که توی روابط خصوصی و گذشته اش تجسس کنیم.کلی راه دیگه وجود داره.
من یک عالمه آدم می شناسم که قبلا دوست دختر داشتن ولی حالا به زندگی خانوادگیشون کاملا پایبندن.لازم به گفتن نیست که برعکس هم صادقه.
دلیلش شاید اینه که دوره و زمانه عوض شده.
آدم ها ممکنه با تعدادی آدم دیگه به قصد ازدواج آشنا بشن.خب این که جرم نیست؟
منم دوست ندارم بدونم طرفم قبلا با چند نفر آشنا شده و بینشون چی گذشته!
بعدش هم یک سری چیزها توی شخصیت افراد هست که در ازدواجشون شکل می گیره.
مثلا کسی که قبلا سابقه رابطه نداشته و به یک شکل کاملا سنتی هم ازدواج کرده و ذاتش هم درست و پاکه ممکنه توی ازدواج انقدر از طرف همسرش بی محبتی ببینه یا هزار مشکل دیگه پیش بیاد که بره رابطه خارج از ازدواج برقرار کنه.
شما می خوای آینده ادما رو چجور بررسی کنی؟
پس بهتره که تلاش خودت رو بکنی و باقی رو بذاری به عهده خداوند و توکلت.
ازدواج های سنتی مطمئن تر هستند.ولی شرایط جامعه الان فرق کرده.بهتره ایده آل هامونو با شرایط امروز تطبیق بدیم.
موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)