باران جان شب عيدي اين پست اشك درار رو گذاشتي؟؟
شب عيد نوروز هم بس كه از اين صحنه ها ميبينم البته از نوع ايرانيش....از خريد و فروشگاه و ....متنفر ميشم....
حالم از خودم و اون شاگرد شيريني فروشي بهم ميخوره وقتي كه زني رو به خاطر نداشتن پول كافي از مغازه بيرون ميندازه و من هيچ كاري نميتونم انجام بدم جز اينكه ديگه هيچ وقت به اون مغازه پا نذارم!!!
يا وقتي كه پير مرد بيچاره اي هم زمان با خريد من داره از ميوه هاي ارزون و خراب 1 كيلو جدا ميكنه تا شب عيدي شرمنده نوه هاش نشه!!
متاسفام...فقط همين![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)