سلام خدمت دوستان گرامی.
من امروز متوجه غم انگیزترین و فاجعه انگیزترین موضوع زندگی خود شدم
نمی دانم اگر برای شما تعریف کنم چه احساسی به شما دست می دهد
می دانید چی؟عزیزترین دوستم و کسی که همواره خودش را همراه من معرفی می کرد متوجه شدم با اون دختره زده به هم و دوست شده
نمی دانم نام این کار را چه بگذارم :نامردی نمی دانم
نمی دانم اون دختره با این کارها چی را می خواهد به من بفهماند جالب اینجاست اون دوست من از هر نظری(ظاهر و مالی و...)از من پایین تره و در ضمن اون با دو سه تا دختر دیگه هم رابطه داره.
خیلی دلم به حال خودم و دلم می سوزه من خیلی ساده و بی تجربه بودم با وجود این هم باز هم دوستش دارم نمی دانم دیگه برای چی؟
خواهش می کنم راه حلی را به من بگوییدکه من بتوانم او را فراموش کنم به خدا اگر کار با این منوال پیش برود کارم به بیمارستان روانی میکشد.
با تشکر