سلام vahid2h
به نظر خیلی کم از نقش خودت در این ارتباط گفته ای. به قول عارف خودت چیکار کردی؟
نحوه نگاه، تن صدا، کارهایی که براش کردی، دلسوزی هایی که نسبت به او روا داشتی و برایش روشن کردی، که از آن پسرهای خوبی هستی که با دخترا دوست نمیشی و احساساتش رو به بازی نمی گیری. همه اینها موجب شده فکر کنه که شما ارزش یک همسر را دارید. شاید هم مسائل دیگری هم باشد که من ندانم.
اگر واقعا شما هیچ تمایلی برای ازدواج با او ندارید، بهترین کار اینست که قطع رابطه کامل داشته باشید. در صدد راضی کردنش ، توجیه کردنش یا ... نباشید.
راهنمایی عارف بسیار عالیه دوباره بخوان من سعی کردم یه کمی بازش کنم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)