با سلام
منم عید رو به شما تبریک میگم .
از راهنمایی شما زینب و مدیر همدردی سپاس گذارم . باور کنید چندین بار مطالبی رو
که پاسخ دادین از اول تا آخر خوندم .
ته دلم یکم قرص شد . الان 4 روز از عید میگذره و انگار نه انگار که من چیزی از مادرم
خواسته بودم . اصلا به روی خودشون هم تا الان نیاوردن .
منم اینو گذاشتم به حساب دیدو بازدید های اول سال نو ولی اگه تو این چند روز باقی مونده کسی از این مسئله حرفی نزنه دیگه از کوره در میرم .
واقعا خسته شدم .
بازم ازتون تشکر می کنم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)