سلام فرنازخانوم من یه پسرم که خودم مشکل لکنت زبان دارم دوست دارم شما خودت رو جای من یا اونی که اومده خواستگاری شما بزاری و بدونی چی میکشیم من این رو نمیگم کهزندگی با یه آدم که لکنت داره آسونه همین که بعد از ازدواج بخواین وارد جمعی بشین و صحبت کنین باید تحملتون از خود اون بیشتر باشه امیدوارم وقتی دارم این رو می نویسم حده اقل شما یه خاطر این مشکل اون بهش جواب منفی نداده باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)