چشم سي ميكنم توي اين چند روز اطلاعاتم رو افزايش بدم...تا بتونيم اين موضوع رو كه به نظر من روز به روز هم حادتر ميشه ادامه بديم....
البته با كمك شما و مديران تالار اين بحث رو به سرانجام ميرسونيم
يه نكته ديگه...اگه امكانش هست اين تاپيك به قسمتي از تالار منتقل بشه كه اعضاي غير رسمي تالار هم قادر به شركت باشند...
مرسي![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)