مبارک مبارک مبارک
تولدت مبارک تولدت مبارک
اگه فرشته مهربان منو نکشه می خوام برات ترانه جشن تولد بگذارم
چون شارژ ندارم با مامانم عکس می زارم
کیک تولد
حالا چیز های دیگه
مثل اینکه من خیلی هیجانم زیاد شده
من برم تا فرشته مهربان نیومده من ومامانمو بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نما یشگاه تعتیله تا بعدا
خداحافظ



















پاسخ با نقل قول













اینم کیک تولدت







همین دیگه 10 اسفند،



علاقه مندی ها (Bookmarks)