می دونم تحملشو نداری که ازش دل بکنی اما این کار رو بکن و به فکر زندگی و جوانی خودت باش اولش برات سخت می شه اما بعدا می فهمی که خوب شده که ازش جدا شدی اگه این جریان رو ادامه بدی عواقب بدی رو تجربه خواهی کرد
تشکرشده 10 در 5 پست
می دونم تحملشو نداری که ازش دل بکنی اما این کار رو بکن و به فکر زندگی و جوانی خودت باش اولش برات سخت می شه اما بعدا می فهمی که خوب شده که ازش جدا شدی اگه این جریان رو ادامه بدی عواقب بدی رو تجربه خواهی کرد
shokaran (شنبه 03 فروردین 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)