با سلام به همه دوستان ..

این دومین تاپیک منه و موضوع اونم حسادت خانومهاست .... ماجرامو قبلا براتون گفتم اما اون تاپیک قفل شد به علتهایی که هنوز هم برام سواله ...اما این موضوع با اون بی ارتباطه و به شدت ایشون به کسانی که با من در ارتباطن حسودی میکنه حتی مردها و بچه ها !!!!

من اول فکر کردم به خانواده من حسوده اما کم کم متوجه شدم اون حتی به مادر و پدر خودشم نسبت به من حسادت داره یعنی وقت باهاشون حرف می زنم حسادت میکنه ( البته اصلا نشون نمیده ها اما بعدا میاد بهم میگه داشتی با مامانم حرف میزدی حسودیم شد !!!!! )

نمیدونم در آینده این قضیه بدتر میشه یا بهتر و دلایل این حسادت چیه ؟؟؟

آخه منم دارم اذیت میشم ما هنوز نامزدیم اما اون از اینکه کنار یه پسربچه و یا خواهر زاده هام میخوابم حسادت میکنه و یا میرم خونه خواهرام حسودی میکنه و بعضی وقتا اصلا نمیتونم بهش بگم چون اذیت میشه !!!!!!!!!!!

آیا این حالت طبیعیه؟؟؟؟؟