پس جواب اون همه فکر کردن به اون و سختی و عقب افتادن زندگیم چی میشه 1 سال عمرم تلف شد باید اون بفهمه من چقدر سختی کشیدم شما که جای من نبودید شبا همش به یاد اون چشم میزاشتم اگه این جوری پیش برم یا یه بلایی سر خودم میارم یا اون بعدشم من اصلا نمیتونم با یه دختر دیگه رابطه برقرار کنم که باعث بشه اونو فراموش کنم نمیدونم چرا خجالت میکشم یا بلد نیستم موندم چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟