دوست عزیز خوشحالم که مطالب اون تاپیک براتون مفید بوده
اما اون مطالبی که خوندید از من نبوده بلکه از آقای سنگ تراشان مدیر سایت بوده ، من فقط لینکش رو براتون گذاشتم .
برای اطلاع از وظائف عروس و مادرشوهر هم میتونید تو همین انجمن جستجو کنید حتما"یه چیزهایی پیدا
میکنید .اما چیزی که مهمه اینه که شما نباید هیچوقت همسرتون رو بین خودتون و خونواده اش در وضعیتی قرار بدید
که مجبور بشه یکی از شما رو انتخاب کنه .همونطوری که شما ازش انتظار محبت و توجه دارید خونواده اش
هم انتظار دارند .یک مادر زحمت زیادی برای فرزندش میکشه تا به سن ازدواج میرسه برای همین میخواد ثمره
زحماتش رو ببینه اینه که با ازدواجش فکر میکنه اون از دست میده خدای نکرده و اگه عروس خوبی مثل شما
نصیبش بشه اونم خیالش راحت میشه که تصورش اشتباه بوده و نه تنها پسرش رو ازش نگرفتن بلکه یه دختر خوب هم گیرش اومده![]()
اینه که شما باید بیشتر مراعت کنید و بهش احترام بذارید تا شوهرتون هم آرامش دادشته باشه و متقابلا" به
هردوی شما مهر بورزه و شما رو در کنار همدیگه داشته باشه .







همونطوری که شما ازش انتظار محبت و توجه دارید خونواده اش

علاقه مندی ها (Bookmarks)