چرا از طریق خانواده اقدام نمی کنی ؟
من فکر می کنم در این شرایط اگر از طریق خانواده بری جلو نتیجه بهتری خواهی گرفت .
تا نظر دوستان دیگر چی باشد .
تشکرشده 125 در 66 پست
چرا از طریق خانواده اقدام نمی کنی ؟
من فکر می کنم در این شرایط اگر از طریق خانواده بری جلو نتیجه بهتری خواهی گرفت .
تا نظر دوستان دیگر چی باشد .
آگرین (یکشنبه 27 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)