سلام اقا مهیار عاشق
من به عنوان یه دختر بهت می خوام یه نصیحت بکنم دخترها از مردهایی که 24 ساعته ناز شون رو می کشه خوششون نمی اد
برادر خوبم هر چیزی حد واندازه ای داره مثلا اگه اون تماس می گیره می گه کاری نداری بار بعد شما خاتمه دهنده مکالمه تون باش
بذار دلش برات تنگ بشه یه خورده خودت رو بی خیال نشون بده








علاقه مندی ها (Bookmarks)