در واقع شما دارين پيشگيري قبل از وقوع ميكنين؟؟؟
دوست عزيز با چه راهي به اين نتيجه رسيدين كه در اينده اگه دختري با پسري وارد رابطه اي بشن چنين اتفاقي براي اونها ميفته؟؟