فضای خونواده ما همیشه متشنج نا آرام بوده! فضای سوظن شدیدی که همیشه رو زندگی ما سایه داشت! کتک خوردن خواهر و مادر و حتی ما! پدر من فوق العاده عصبی بود و وقتی دعوا می شد حرفهایی به مادرم می زد که من شرم دارم از گفتنش!
تشکرشده 11 در 8 پست
فضای خونواده ما همیشه متشنج نا آرام بوده! فضای سوظن شدیدی که همیشه رو زندگی ما سایه داشت! کتک خوردن خواهر و مادر و حتی ما! پدر من فوق العاده عصبی بود و وقتی دعوا می شد حرفهایی به مادرم می زد که من شرم دارم از گفتنش!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)