جواب سوال اول
بله برادر گرامی بوده
قرار نیست همیشه آقایون احساس نیاز کنن خانومها هم میتونن پیش قدم باشن و خیلی خوبه که احساس راحتیشون باعث بشه به همسرشون نیازشون رو بگن
جواب سوال دوم
نه عدم کنترل نفس نه ولی می شه احساس راحتی بیشتر نامید
من فکر نمی کنم خانومی برای ارضای نیاز جنسی ازدواج کنه
یعنی چی هنوز رسمی نشدید شما مگه نامزد نیستید؟؟ خانوادها رسما در جریان نیستند؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)