با صبر و حوصله حتما" جواب ميده !ضمنا"يواش يواش از پرحرفي تبديل ميشي به رويا پردازي كودكانه و بازي با خود ش يعني فكر ميكنه مرد عنكبوتيه از ديوار راست بالا ميره !مواظب باشيد فيلم سوپر من نبينه كه ديگه واويلا![]()
تشکرشده 402 در 153 پست
با صبر و حوصله حتما" جواب ميده !ضمنا"يواش يواش از پرحرفي تبديل ميشي به رويا پردازي كودكانه و بازي با خود ش يعني فكر ميكنه مرد عنكبوتيه از ديوار راست بالا ميره !مواظب باشيد فيلم سوپر من نبينه كه ديگه واويلا![]()
omed (سه شنبه 15 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)