با سلام من همین امروز افتخار عضویت در این سایت محترم روپیدا کردم ،سوالی داشتم در صورت امکان درخواست همفکری از تمام دوستان و صاحب نظران عزیز را با کمال تشکر دارم.من،پسری 28 ساله،کارمند،باروحیات مذهبی ،قصد ازدواج با یک خانم23 ساله که قبلا ازدواج نموده و بنا به دلایلی طلاق گرفته است را دارم و از نظر خود ایشان را حائظ ملاکهای خود برای ازدواج میدانم خواهشمندم در این خصوص که این کار صحیح است یا خیر مرا راهنمایی فرمایید؟ با تشکر فراوان