سلام

دوستان گرامی به نظر شما با کودک 5 ساله پرحرف چیکار باید کرد ؟
برادر زاده ام ( علیرضا) 5 سالشه ، خیلی پر جنب و جوش و پر حرفه . اگه بخوایم باهاش مثل خودش حرف بزنیم تمام وقت باید در اختیارش باشیم و مثل خودش یه ریز حرف بزنیم .البته وقتی مهمون میاد بیشتر اینجوری میشه .

فکر میکنم بیش فعال هم هست (بیشتر از بیش )


فعلا" خواهر و برادر نداره و میره پیش دبستانی .

ممنون میشم اگه کسی در این مورد تجربه ای داره و راهنمایی کنه.