سلام زیبا ده منم از موضوع قشنگت تشکر می کنم تولد من هم11/11/ 64هستم تولدم گذشته امیدوارم دلهای هممون از نو متولد بشه وهر روزمون روز آغاز ما و روز شکفتن ما باشه
تشکرشده 115 در 67 پست
سلام زیبا ده منم از موضوع قشنگت تشکر می کنم تولد من هم11/11/ 64هستم تولدم گذشته امیدوارم دلهای هممون از نو متولد بشه وهر روزمون روز آغاز ما و روز شکفتن ما باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)