سلام زیبا ده منم از موضوع قشنگت تشکر می کنم تولد من هم11/11/ 64هستم تولدم گذشته امیدوارم دلهای هممون از نو متولد بشه وهر روزمون روز آغاز ما و روز شکفتن ما باشه