پیر مرد کوچولو و زحمتکش و ساکت تالار همدردی که درد و دردمند را به راستی می شناسد . تلاشگری پویا و قابل افتخار با آینده ای فوق العاده درخشان .
من به شخصه تا بی نهایت برای او و اندیشه هایش احترام قائلم و به آینده درخشان وی یقین دارم .
به نمایندگی از طرف بچه های تالار همدردی
کیوان دوستت داریمکیوان دوستت داریم
کیوان دوستت داریم
کیوان دوستت داریم







کیوان دوستت داریم
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)