سلام
اخرین جمله زیبا و پرمحتوایی که خوندین و بهش عمل کردین چی بود؟؟؟
خب اخرین جمله ای که خودم خوندم و دارم سعی می کنم بهش عمل کنم:
تمام پند و اندرز های دنیا بی فایده اند مگر اینکه آن ها را در زندگی روزمره ات به کار گیری.
![]()
تشکرشده 419 در 163 پست
سلام
اخرین جمله زیبا و پرمحتوایی که خوندین و بهش عمل کردین چی بود؟؟؟
خب اخرین جمله ای که خودم خوندم و دارم سعی می کنم بهش عمل کنم:
تمام پند و اندرز های دنیا بی فایده اند مگر اینکه آن ها را در زندگی روزمره ات به کار گیری.
![]()
Niloo55 (جمعه 20 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)