با تشکر از نقاب عزیز که هدف سئوالات را بیان کردند .
بنده هم در تکمیل می گویم برادر خوبم ، شما راهنمایی می خواهید و ما هم دوست داریم شما را نه سطحی بلکه عمیق و درست راهنمایی کنیم ، و این هم نیاز به هر چه روشنتر دیدن وضعیت است ، از این رو سئوالاتی می شود .شما هم عجله نکنید . وقتی یک سال صبر کردید تا با این خانم وارد گفتگو شوید ، نشون دهنده اینه که قدرت به کار گیری مهارت صبر رو به خوبی دارا هستی ، پس برای گرفتن راهنمایی درست هم این مهارت را با همان قوت به کار بگیرید که نتیجه اش یک تصمیم عاقلانه است .
حالا امیدوارم به این سئوال هم پاسخ دهید که :
آیا در هنگام تماس به وی گفتید که به قصد ازدواج می خواهید با وی صحبت کنید ؟
و این که می خواهید بیشتر وی را بشناسید و ایشان هم شما را بشناسند ؟
ایشان دلیل انصرافشان از ادامه صحبت با شما را فقط این که این کارا خوب نیست عنوان کردند ؟ مگر شما چی گفته بودید که ایشان خوب ندیده ادامه پیدا کنه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)