به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    دفــتر خـاطرات همدردي

    <bgsound src="http://www.khatereh.net/weblogimages/monshizadeh.mid" loop="-1">


    [align=justify]سلام خوبين؟ ايشالله كه خوب و خوش باشيد ، يه بار قبلا تو يه تاپيكي در مورد خاطره گفته بودم بازم ميخوام بگم آخه ما ايرانيا آدماي خاطره بازي هستيم ! چرا خاطره ؟! چرا دفتر خاطرات؟!
    اصلا مگه خاطره چيه؟ چرا بعضي خاطرات خودشون رو مينويسن؟ آيا امكان داره آدمها از فرط بيكاري يا دلخوشي خاطره نويسي كنند؟ آيا حتما بايد افرادي كه خاطره مينويسند افرادي رمانتيك با احساساتي لطيف باشند كه براي اينكه در آينده براي اتفاقاتي كه يه ماه يا يه سال پيش براشون افتاده اشك بريزند و يا به شوق بيان خاطره مينوسن؟! چرا بعضي ها به جاي نوشتن خاطراتشون توي چند برگ كاغذ يا يه دفترچه خيلي قشنگ، وبلاگ يا فروم نويسي مي كنند؟ اونهم توي اين دوره و زمونه كه شركت مخابرات بهترين سود رو از رشد فرهنگ اينترنتي ميبره و خرج و مخارج زيادي رو به كاربران اينترنت و مخصوصا ايراني جماعت وبلاگ نويس و فروم نويس تحميل ميكنه. چه لزومي داره آدم وقت و پول و فكر خودش رو صرف چيزي بكنه كه خيلي از مردم دنيا بدون اينكار (خاطره نويسي) راحت و آسوده شبها به رختخواب ميرن و اصلا به ذهنشون هم چنين چيزي خطور نميكنه؟ آيا ما براي عبرت گرفتن خودمون از وقايع زندگيمون خاطره مينويسيم؟ آيا....
    جواب به اين سوالات براي يه خاطره نويس خيلي مهمه. اما من ميگم:
    از شما ميپرسم؟! شما تا حالا خاطره نوشته ايد؟ چرا نه؟ حالش رو نداشتيد؟ وقتش رو نداشتيد؟ خاطره نوشتن دل خوش ميخواد؟ شروع كرديد اما چيز جالبي از آب در نيومده؟ خاطره هاتون ارزش گفتن يا نوشتن ندارن؟ يه دفتر خاطرات خوب براي نوشتن سراغ ندارين؟ چيزهاي مهمتري توي زندگي نسبت به خاطره نويسي وجود داره كه اينكار بين اونها گم شده؟... اگه يه جواب همدردي پسند ! براي اين قسمت داشتين ميتونين بقيه مطلب رو بخونين!
    خاطره يعني زندگي. زندگي يعني خاطره. نوشتن يا گفتن خاطرات مهم نيست. به نظر من به همون اندازه كه آينده براي ما ارزش داره --و به آينده به عنوان فرصتي بكر و ناب كه با اون هر كاري بخواهيم ميتونيم بكنيم نگاه ميكنيم-- گذشته هم ارزشمنده. لازم نيست كه من يادآوري كنم كه ديروز همون فردايي بوده كه پريروز انتظارش رو ميكشيدم. حالا كجاست اون ديروز و پريروز؟
    توجه بكنين كه نميگم خاطره خيلي چيز خوبيه. نميدونم تعريف دقيق گذشته و خاطرات گذشته چيه. فقط اين رو ميدونم كه گذشته، يه شيشه شير تاريخ گذشته نيست كه اون رو توي چاه فاضلاب خالي كنيم. گذشته، يه كامپيوتر 486 نيست كه فقط به درد موزه ها بخوره. گذشته، يه دندون كرم خورده نيست كه مجبور باشيم هر چه زودتر اون رو دور بندازيم. خاطره يعني زندگي. زندگي يعني خاطره.
    دوستان خوبم در تالار همدردي شايد شما هم دوست داشته باشيد گاهي احساسات خودتون رو در قالب خاطره بر روي كاغذ طراوش كنيد يا در جايي ثبت كنيد مهم نيست كه حتما به صورت آنلاين وصل شيد و شروع به خاطره نوشتن كنيد مي تونيد سر فرصت هر گاه حال و حوصلش رو داشتيد و به ياد يكي از خاطرات گذشته خود افتاديد با حوصله در فايل وورد تايپ كنيد و سر فرصت مناسب در اين تاپيك قرار بديد تا هم خاطرتون ثبت بشه هم ديگر دوستان از نوشته شما استفاده كنند .
    منتظر خاطرات سبز شما هستيم [/align]

  2. 15 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (شنبه 02 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.