سلام :آغاز هفته بسيج را تبريك ميگويم (خصوصا" به خانواده شهدا و جانبازان وايثارگران بسيجي)توضيح :بسيج فقط بسيج مساجد نيست .بسياري از بسيجيها در كارهاي عمراني و فرهنگي و... رايگان خدمت ميكنند مانند بسيج مهندسين ،پزشكان،اصناف و....
تشکرشده 402 در 153 پست
سلام :آغاز هفته بسيج را تبريك ميگويم (خصوصا" به خانواده شهدا و جانبازان وايثارگران بسيجي)توضيح :بسيج فقط بسيج مساجد نيست .بسياري از بسيجيها در كارهاي عمراني و فرهنگي و... رايگان خدمت ميكنند مانند بسيج مهندسين ،پزشكان،اصناف و....
omed (یکشنبه 01 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)