به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    Lightbulb عنوان اين تاپيك رو خودتون انتخاب كنيد( خشت اول چون نهد معمار کج تا..


    اين تاپيك تركيب چند موضوع * مختلف از مشكلات جامعه امروزي ماست به همين دليل نميتونم عنوان خاصي رو براش انتخاب كنم.
    نميدونم چند نفر از شما برنامه هفته گذشته و اين هفته " آژير" رو ديدين؟برنامه اي در واقع پرونده هاي قتل رو بررسي ميكنه...اما با اسيب شناسي اين پرونده ها به دنبال پيدا كردن روش پيشگيري از وقوع جرم و در مرحله بعد درمان و كنترل جرم .....
    اين برنامه پرونده قتل سپيده ي 16 ساله رو بررسي ميكنه.......
    شرح ماجرا::
    پسري(علي) با يك نگاه عاشق دختر 12 ساله اي ميشه...با پيگيري و سماجت بلاخره بعد از مدتي آدرس و شماره دختر رو پيدا ميكنه.....مادر دختر در جريان اين ماجرا بوده .......مادر سپيده از علي ميخواد كه مزاحم دختر 12 سالش نشه و براي هميشه بره پي زندگيش.......اما علي با سماجتش دل سپيده رو هم بدست مياره ......بلاخره رابطه دوستي علي و سپيده شروع ميشه........مادر سپيده كاملا در جريان بوده طوري كه هدايا و گوشي موبايل..... لباسهايي.... كه علي براي سپيده ميخريده از طريق مادرش مياورده خونه.....
    مادر براي اينكه از تنبيه دخترش جلوگيري كنه اين داستان رو از پدر مخفي ميكنه!!!پدر تا روز قتل سپيده هيچي از ماجرا......مزاحمت ها ....رابطه دوستي.....هدايا......بيرون رفتن ها و....و...و.....نميدونسته!!!
    سپيده 4 سال با علي دوست بوده....بنا به دلايلي به يكي از اقوامش(مذكر)ميگه براي اينكه علي فكر كنه من نازد دارم و دست از سرم برداره بيا و خودي نشون بده.......
    روز حادثه كه علي و سپيده در حال گردش بودن....سپيده با اس ام اس زدن و تماس با اون پسري كه قرار نقش نامزد رو بازي كنه علي رو از لحاظ رواني تحريك ميكنه......بحث و مشاجره تا حدي بالا ميگيره كه علي در اوج عصبانيت با فشار دادن گلوي سپيده ....خفه اش ميكنه و در واقع مرتكب قتل عمد ميشه.......
    علي در تمام اعترافاتش ميگه ما رابطه خيلي قشنگي با هم داشتيم همه چي خوب بود من براش همه چي ميخريدم لباس طلا كيف كفش...........همه چي براش مهيا كردم چيزي كم نذاشتم!!!!
    راي دادگاه :: قصاص

    سوال::
    رابطه مادر وپدر در حدي نبوده كه مادر بتونه با توضيحات منطقيش پدر رو اروم كنه ؟؟اصولا اين غريبه دونستن پدر در محيط خانواده تا چه حد ميتونه به فرزندان اسيب برسونه؟
    درايت يك مادر چه طور اجازه داده رابطه دختر نوجوونش با يه پسر به اين حد نزديك و صميمي بشه؟؟
    بهترين شيوه برخورد مادر سپيده با ماجرا چي بوده؟بهترين برخورد پدر(در صورت اگاهي از اين رابطه)چي ميتونست باشه؟

    چون برخورد مادر ها رو با اين قضيه كم و بيش ميدونيم ميخوام بيشتر اقايون تالار جواب بدن.........شما به عنوان يك پدر با دخترتون چه برخوردي ميكنين؟


    چند موضوع * :::
    1:شروع يك رابطه زود هنگام(12 سالگي)
    2:همراهي و مشاركت مادر بدون راهنمايي و مشاوره فرزندش.....فقط همراهي....نه همفكري
    3:مخفي كردن موضوعي با اين اهميت از پدر خانواده به مدت 4 سال
    4:هزار بايد و شايدي كه اگر رعايت ميشد الان سپيده در كنار پدر و مادرش بود

  2. 4 کاربر از پست مفید parnian1 تشکرکرده اند .

    parnian1 (جمعه 28 اسفند 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه تاپيك 3.5 سال انتظار اخر هم....
    توسط hamedrashidi20 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 07 بهمن 90, 19:34
  2. ادامه تاپيك 3.5 سال انتظار
    توسط hamedrashidi20 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 20:21
  3. تاپيك مربوط به اطلاعيه اعضاءتالار همدردي
    توسط erfan25 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 خرداد 87, 16:15
  4. تاپيك احساسات !!!!
    توسط erfan25 در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 21 اردیبهشت 87, 22:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.