دوستان عزیز
سلام مجدد
لطفا هر چی به ذهنتان می رسه دریغ نکنید. واقعا نمی خوام این خانم ودخترش آسیب ببینند.
اظهار نظرهای گفتار نیک ومدیر همدردی عزیز را هم به مادر این خانم منتقل کردم وامیدوارم نتیجه بخش باشه.