عاشق یک دختری هستم که قبل من یک پسر رو خیلی دوس داشته اما الان دیگه نداره اما اونو واقعا دوس داشته اما منو نه بدتر اینکه بد اونم یک پسر دیگه رو بازم بیشتر از من دوس داشته و داره اما نمیخواد داشته باشدش
بعضی هاشو بعدا بهم گفت الان دارم دق میکنم خیلی دوسش دارم نمیدونم چیکار کنم اما بهم قول داده تا آخرش باهم باشه و خیانت نکنه تا ازدواج کنیم