به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: نـــقــاب

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    نـــقــاب




    سلام دوستان امروز چند تا سئوال ذهنم رو درگير خودش كرد كه دوست دارم نظر شما رو هم بدونم ، ما آدم ها تو دنیای واقعی چقدر نقاب به چهره می زنیم ؟ چقدر خودمون رو اسیر قید و بندهای اجتماعی می کنیم .... توی زندگی واقعی ، چقدر خودمون هستیم ؟ خود واقعی . بدون هیچ نقابی ... چقدر پیش آمده تو زندگیت ، توی یک جمع دوست داشتنی قرار بگیری که خود خودت باشی ، اون جوری که دلت می خواد ، اون جوری که هستی.... نقش بازی نکنی ... بخندی از ته دل .... با تمام وجودت احساس راحتی کنی و لذت ببری . چرا ما آدم ها خودمون رو اینقدر مقید می کنیم ؟ چرا ازخودمون فاصله میگیریم ؟ تا کی باید برامون مهم باشه قضاوت دیگران ؟ اصلا آيا مقيد بودن خوبه يا نه ؟

    خود من تا حالا مواردی بوده که خلاف جهت جریان آب حرکت کردم . شاید ، گهگاهی سد ها رو شکسته باشم ، سنت ها رو ، کاری کردم که عقلم و شعورم تشخیص داده درست ترین کار ممکنه و " بی عیبه "، هر چند از دید عموم اون کار خلاف عرف و قانون پذیرفته شده و نانوشته ی مردم بوده باشه ، البته تو يك مورد هم ضربشو خوردم ولي به هر حال .... امیدوارم تونسته باشم درست منظورم رو برسونم . خواه نا خواه ما مجبوریم کمی هم همسو با عرف عمل کنیم ، نمی شه از کل جامعه و قوانین موجود در اون برید . اما ممکنه تو زندگیت در شرایطی قرار بگیری که بهترین انتخاب برات ، انتخابیست که باعث می شه کمی هم از عرف فاصله بگیری ، باعث می شه خلاف جریان آب شنا کنی ...بارها تو شرایطی قرار گرفتم که قضاوت شدم . اما این قضاوت ها که اکثراً بی مورد و گاهی هم از روی تعصب هست چه اثری در زندگی شخصی شما داره ؟ گرچه تو هم "جزئی " از این " کل " هستی .... عضوی از این جامعه هستی ، اما غیر ممکن هم نیست که تو زندگیت شرایطی پیش بیاد که مجبور باشی کمی دور از عرف عمل کنی .... کاری که در نوع خودش "عیب" محسوب نمی شه ، اما جامعه عادت کرده که مطابق اون قانون نوشته شده ی قبلی عمل کنه ....
    به من بگید ، شمایی که همين الان اين نوشته رو می خونین . تو زندگی واقعیت چقدر خودت هستی ؟ حرف و قضاوت دیگران چقدر برات اهمیت داره ؟ مطابق عرف عمل کردن ، چه جایگاهی در زندگیت داره ؟ ترجیح می دی در جهت جریان آب حرکت کنی یا گاهی هم مطابق میلت ، هرچند خلاف جریان آب حرکت کنی ؟ واقعاً دلم می خواد بدونم آدم ها چقدر علاقمند هستند که سد ها رو بشکنند ، نقاب رو بردارند و اونی باشند که دلشون می خواد .... حتی اگرنگران قضاوت شدنید و راحت نیستید نظرواقعیتون رو در اين تاپيك بنويسيد .

  2. 6 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (دوشنبه 11 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.