باسلام اینکه در ازدواج مرد تحصیلات پایین تری دارد مثلا خانم فوق مهندسی داردو آقا لیسانس یک رشته علوم پایه ولی هر دو استخدام دولت هستند و از لحاظ درآمد تفاوتی ندارند آیا این عدم تناسب تحصیلی مشکل ساز نخواهد بود؟در برنامه گلبرگ شنیدم که گقته شد اصلا دختر نباید بالاتر باشه از نظر تحصیلی ، من هم این مشکل رو دارم و چون تمام موارد بجز یکی همگی تحصیلات کمتری داشتن یا خودم میترسم در آینده از نظر اقتدار برای مرد مساله ای پیش بیاد و قبول نمی کنم یا خود خانواده ها وفتی توی سوال از مامانم می پرسن می فهمن فوقم ، خوششون نمیاد.حالا درست چیه ؟من خودم برام هم کفو بودن مهمه اما اصلا موردی پیش نمیاد که تو اکقر موارد هم کفو باشن .در ضمن برای خودم تحصیلات تا یک مقطع کمتر مهم نیست چون قبول دارم که شخصیت و ارزش نمیاره اما نظر مشاوره ها و کتاب ها و مقاله های مرتبط با ازدواج همونه که عرض کردم حالا چه توصیه ای می کنید دوستان؟ سپاسگزارم.