تا زمانیکه اقایون یاد نگیرن به جای دست از زبان استفاده کنن این اختلافا خواهد بود دوست عزیز خودتونوبگذارید جای برادر همسرتون اگر به خواهر شما ککسی سیلی میزد وکتکش میزد چه حالی میشدید واقعا کنار میایستادید وحرفی نمیزدید خواهش میکنم منطقی باشید واشتباهی که کردیدو گردن بگیرید وحتما حتما حتما این کاری که کردیدو از دل همسرتون دربیارید نگذارید از شما دلش بشکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)