سلام دوستان عزیزم. امیدوارم حال همتون خوب باشه. تو این یه ساله که من تو این سایت عضو شدم، اون موقع همش در حال تلاش بودم برای رسیدن به هدفم و با تمام وجودم تلاش کردم تا تونستم تیر ماه برم خواستگاری و جواب بله رو بگیرم تو این مدت خیلی عذاب کشیدم خیلی حرف و سخن پیش اومد ولی خدا شکر عروسیم 13 مهر ماه بود که به خوبی و خوشی تموم شد و همه ی حرف ها هم با همون عروسی تموم شدن و الان با خانومم سر زندگیمون هستیم. بابته تمامه کمک هاتون ممنونم. به امید خوش بختیه تمامه دوستای خوبم........![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)