سلام دوستان خوبم، چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه برای همه شما آرزوی سلامتی و خوشبختی کنم.
اومدم خداحافظی کنم..
شاید دروغ نباشه اگه بگم بهترین دوستان من کسانی بودن که وارد این تالار میشدن. از تک تک شما خاطرات خوب دارم و به آشنایی با شما افتخار می کنم. میدونم هیچ وقت این تالار رو فراموش نمی کنم..
فرصت اسم بردن نیست..
از همتون سپاسگذارم و دست دوستیتون رو می بوسم..
پایدار باشید و موفق
خدانگهدار.....
![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)