عزیزم
ایشون هر نظری و هر برنامه ای دارند ، داشته باشن .
شما نباید فکرت رو مشغول کنی ، تا اقدامی عملی انجام نداده نباید بهش فکر کنی . غرورت رو هم حفظ کن و اقدامی نداشته باش .
این حالتت نشون میده با رؤیاهای بدون پشتوانه ، در باره این فرد ، کمی احساست رو درگیرش کردی . با این وصف اگر قدمی هم جلو بزاره بیش از پیش اسیر احساس می شی و اونوقت نسنجیده وارد یک رابطه بدون شناخت و درک هدف طرف می شوی .
آخر کلامم ، خلاصه کلام است ، اونم اینکه ، اصلاً فکرت رو مشغول این آقا نکن و زندگی عادیت رو طی کن ( نگذار زمینه توهمات برات فراهم بشه که عوارض داره )








علاقه مندی ها (Bookmarks)