کاملا درست و به جا
باید به انگلیسی فکر کرد و بعد شروع به نگارش و صحبت کرد همینطور برای سایر زبانها .
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
کاملا درست و به جا
باید به انگلیسی فکر کرد و بعد شروع به نگارش و صحبت کرد همینطور برای سایر زبانها .
عشق آفرین (شنبه 10 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)